Re: tv out

Autor: Martymax (martysiskin_at_tlen.pl)
Data: Wed 07 May 2003 - 15:06:13 MET DST

Użytkownik "SkiLo" <skilo_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> mam dziwny problem.Po podlaczeniu GeForce2MX400 do tv obraz jest ok
> (kolor itp.), ale gdzy wyswietlane sa filmy to widac czarny kwadrat
zamiast
> filmu.Co to moze byc? Dodam ze na innym kompie i telewizorze ta sama karta
> dzialala dobrze i mozna bylo ogladac filmy.

mialem dokladnie ten sam problem z ta sama karta.
rozwiazanie: zainstalowalem sterowniki ktore producent dolaczyl do karty
graf.
jesli nie masz, sproboj zainstalowac jakis starszy detonator powinno pomoc.
minusem tego wszystkiego jest np. niemoznosc pogrania w 007 Nightfire (
znikajace textury )
pozdro
Marty