Re: Pecet - Mac - kilka pytań

Autor: Rafalski (shaft_at_^wytnij_to^go2.pl)
Data: Wed 07 May 2003 - 14:48:05 MET DST

Usador nelson escribió:

> I dlaczego prawie wszystkie redakcje pracują/łamią strony na
> Macach a nie na PC, czy są jakieś logiczne przesłanki ??

W Polsce Apple ma niewielki udział w dtp/www, na świecie projektanci
wybierają go bardzo często ze względu na komfort obsługi, ergonomię i
estetykę. To sa komputery tworzone dla ludzi, a nie dla komputerowców. Idea
jest taka, żeby uzywało się tego łatwo, jak mikrofalówki. Jestem
przyzwyczajony do PC i nie przepadam za pracą na makówkach, ale jak patrzę
na Windows XP i to jak nieintuicyjnie jest zorganizowany, jestem w stanie
zrozumieć taki wybór. Mój grafik nie chce być specem od komputerów, tylko od
grafiki, więc woli pracować na Applu.

Pozdro,

Rafalski