internet przez komorke

Autor: MooNTER (spadaj_at_NIESPAMUUJ.z.pl)
Data: Wed 07 May 2003 - 14:53:56 MET DST

Witam!
mam takie oto pytanie:
lacze sie przez GPRS z internetem. czasem mam potrzebe odlaczyc telefon od
notebooka i polazicv z nim troche. jezeli nie wylacze komputera
(przynajmniej przy nieduzych odstepach czasu) wszystko jest ok, ale jesli
wylacze komputer i wlacze ponownie to musze zakonczyc sesje w telefonie i
polaczyc sie od nowa. czy istnieje jakis program ktory by wykryl to moje
polaczenie - modem jest caly czas podlaczony do internetu tyle ze ja czasem
odlaczam go od komputera czy tez wylaczam komputer. byla by to jednak duza
oszczednosc - szczegolnie przy taryfikacji co 50 kb
mam nadzieje ze mi pomozecie

--
pozdrawiam
MooNTER