Re: Płytygłówne MSI ?

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Wed 07 May 2003 - 14:13:59 MET DST

Użytkownik "Michał Młynarczyk" napisał:

> Błąd. MSI to nie ATI. Tutaj LE oznacza Limited Edition

Faktycznie. Zwracam honor, mój błąd. Ale tak poważnie, to płyta nie była
jakimś wypasionym modelem (nie pamiętam co już na niej siedziało), w dodatku
chyba sprawiała początkowo sporo problemów.

> Twierdzisz że BE6 z oryginalnymi kondensatorami (nie
> uszkodzonymi oczywiście) nie pracuje jak należy?

Oczywiście, że pracuje jak należy. Ale prawie wszystkie w końcu wysiadały, a
większość użytkowników nieświadomych problemu psioczyło ile wlezie.

Pozdrawiam,
Sniper