Re: Płyty główne MSI ?

Autor: Nedd Ludd (nedd_at_wp.pl)
Data: Wed 07 May 2003 - 13:17:31 MET DST

> Szkoda tylko, ze biosow troche nie dopracowuje :(

Mało chyba miałeś innych płyt, albo masz jakieś traumatyczne przeżycia z
powodu złej konfiguracji ;-) heh:-)

> I to jest Twoim zdaniem plus? :D Przeciez to oszukiwanie nieswiadomych,
Jasne oszukiwanie. Jeśli kupujesz gainwarda podkreconego to tez jest
oszukiwanie? Jesli wiem ze jest podkrecona i dzieki temu mam nieco lepsze
wyniki to właśnie najpierw taka kartę/ płytę główną kupie.

> Prawda MSI maja bardzo fajne ceny do tego co oferuja :)

Ja nie mam co do tego wątpliwości. Jak popatrze na asusa to moje wątpliwości
znikają;-)

Nedd Ludd