Re: Radeon 9000?

Autor: Yarp (yarpen99_at_op.pl)
Data: Wed 07 May 2003 - 12:47:45 MET DST

Użytkownik "nickx" <nickx_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Oczywiscie ati to bardzo dobre karty. Sam, poniewaz pracuje w srodowisku
> graficznym, zdecydowalem sie na ta wlasnie karte ze wzgledu na dobra
jakosc
> obrazu i jestem w pelni zadowolony. ..a wlasnie jakosc obrazu ma duze
> znaczenie w profesjonalnych zastosowaniach, szczegolnie jezeli obrabiana
> grafika jest przeznaczona do druku.
> Nvidia wiekszy nacisk kladzie na szybkosc przetwarzania, taka jest ogolna
> opinia i ja sie z tym zgadzam.
> Dlatego do domu polecam gf.

Teraz się zgodzę, ale niezupełnie. Jakość obrazu na korzyść Ati, co do tego
nie ma wątpliwości. A jeśli chodzi o wydajność to Ati również wysunęło się
na prowadzenie. Łatwo porównać stosunek ceny do wydajności. A jeśli chodzi o
konkretny model, to zamiast 9000 polecałbym raczej 9100, niewiele droższy a
sporo wydajniejszy. W tej cenie jest gf4 mx 440, a wydajnością ustępuje
znacznie.
IMHO Radki rządzą
Pozdro