Re: Asus TUSL2-C i syrena na starcie

Autor: Roman Sąsiada (katoda_at_WYTNIJ-TO.poczta.onet.pl)
Data: Wed 07 May 2003 - 08:29:09 MET DST

Dnia 03-05-06 17:41, Użytkownik nowell_at_poczta.onet.pl napisał:
> Witam
>
> U mnie jest obcja w biose "CPU Fan Check Beeping" lub podobnie, ja mam troche
> inny model ale i u Ciebie powinno byc. Po wlaczeniu tej opcji kazdy blad
> zwiazany z coolerem (zwolnienie do malych obrotow lub chwilowy zanik napiecia
> na wiatraku albo jeszcze inne cudo) i zaczyna wyc. Wylacz ta opcje i wycia nie
> bedzie nawet przy bledzie.

Tylko zwróć uwagę, że beepanie i syrenę miałem przy włączeniu komputera
a on sam nie startował. Googlowanie przyniosło propozycję żeby
zmniejszyć zworką napięcie I/O z domyślnych 3,40 V na 3,30 V -
sprawdzałem w BIOSie i faktycznie, przy ustawieniu 3,40 to napięcie
(nominalnie 3,30 V) dochodziło do 3,5 V, po przestawieniu na 3,3 V ma
dokładnie tyle. Może ty było właśnie przyczyną ?

--
Roman Sąsiada
katoda_at_poczta.onet.pl   http://katoda.republika.pl