Re: Kupilem LCD...

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 06 May 2003 - 23:26:14 MET DST

marfi wrote:

> Nie wiem bo nie mam porównania z innym monitorem - od zawsze
> pracuję w

Tak ciezko by Ci bylo stwierdzic zbieznosc oraz geometrie. Do tego uzywa
sie np Nokia monitor test. Napewno Twoj monitor ma bledy zbierznosci i
geometrii bo natura CRT szczegolnie w przypadkow monitorow na rynek
masowy.

> trybie 1152*864/75Hz i widzę literki czarne na białym tle, bez
> migotania - nie męczą wzroku więc to chyba dobrze -

To fajnie masz mi przy 75Hz oczy sie mecza po kilku minutach :)

--
Krzysztof Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"