Odp: jaka kamerka

Autor: Paweł (bez.fm_at_poczta.fm)
Data: Tue 06 May 2003 - 21:56:57 MET DST

Użytkownik dr.dee <dr.dee_at_USUNTOwp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b98tkt$o1h$1_at_news.lublin.pl...
> jakiej kamerki użyć do postawienia w oknie żeby było widać moje podwórka w
> dzień przy słońcu i w nocy jak świecą latarnie i jeżdżą samochody?

Jakakolwiek zwykła kamerka, z tym że rozdizlczość bedziez miął co
najwyżej 640x 480 a i tak to jest już dużo bo jeżeli chcesz aby zdjecie
odswieżało sie co kilka czy kilkanaście sekund ludzie z modemami nie
zdjążą go ściągnoąc- pozatym dochodzi jeszcze sprawa Twojego łącza- jak
masz słaby upload to też sioe jakość obrazuminie z celem, Bo nikt opócz
Ciebie i ludzi z Twojej sieci nie bedzie mogł dobrze ogladać przekazu z
kamery
No i raczej nie liczył bym żena zwykłaj kamerce bedzie widział super w
nocy i w dzień- W dzień oczywiście tak- ale noc- zalezy o jaką ciemność Ci
chodzi.
Wiec jeżeli naprade zależy Ci na dobrm nocnym obraizie to chyba musiął
by być podłaczona normalna kamera cyfrowa lub VHS z dużą czułośćią, Być
może śą internetowe z taką możliwośćą- ale nie widzialem nigdy iczego
takieo.