Re: proszę o opinie na temat drukarki Lexmark z24

Autor: Hannibal (Lukasz33_at_xl.wp.pl)
Data: Tue 06 May 2003 - 20:45:38 MET DST

> Jak w temacie.Czy opłaca sie kupić nową za 150 zł.
> Czy przy drukowaniu w kolorze czarny tusz pobiera z zbiornika z czarnym
> tuszem
> czy też miesza kolory do uzyskania czarnego.
> Piotr

Najpierw sprawdź ile kosztuje katridż do niej. Ja za Z11 dałem 190 a później
za katridż
180. Uzupełnianie tuszu nie zawsze pomaga bo tusz lubi zasychać -
przynajmniej u mnie.
A drukowanie z katridża zależy od tego ile ich jest. Jeżeli będzie tylko
jeden kolorowy
to będzie mieszać kolory - wolne drykowanie i cholerne koszty.