Re: Shutle Hot 675 i Celeron 633

Autor: Radek Bubnowski (cegla_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 06 May 2003 - 20:47:52 MET DST

On 29 Apr 2003 14:16:37 +0200, nukwa_at_poczta.onet.pl wrote:

>Udalo sie komus na plycie shutle hot 675 (na intelu BX; slot 1) odpalic
>Celerona 633.? Probowalem na przejsciowce no name slot1-fcpga ale tylko czarny
>ekran i chodzace wentylatory.

musza byc spelnione nastepujace warunki:
1. bios plyty musi rozpoznawac procesory coopermine.
2. plyta musi podawac odpowiednie napiecie (1,7V dla cooperow)

jesli bios nie rozpoznaje prawidlowo procesorow coopermine to
teoretycznie mozna jeszcze samodzielnie spreparowac taki bios ale
dla mnie to juz wyzsza szkola jazdy i raczej sam bym sie nie
podjal.
jesli oba sa spelnione ale na plycie / przejsciowce po prostu nie
mozesz ustawic odpowiedniego napiecia to mozesz polaczyc
odpowiednie nozki procesora:
http://www.4max.com.pl/index1.htm
dzial artykuly.
fsb oczywiscie ustaw na 66, jak pojdzie to podkrecaj - imo 633_at_790
95% szans.

>Czy zakup firmowej przejsciowki np Abita za kilkadziesiat zlotych(z mozliwoscia
>ustawienia napiecia Vc=1.7)
kilkadziesiat?? dalbym se siana - tyle to procki kosztuja...

>zalatwi sprawe? Czy lepiej kupic nowa plyte na i815.
jak nowy sprzet to po co i815 - juz przestarzaly a przy tym drogi.

--
klaniam sie,
cegla