skaner do filmow

Autor: Andrzej (kilohREMOVE-THIS_at_astercity.net)
Data: Tue 06 May 2003 - 20:11:00 MET DST

Niedawno pomyslalem sobie o skanerze do filmow, plaski juz mam
brakuje mi tylko czegos do skanowania filmow (glownie slajdy)
i tak sie zastanawiam czy lepiej sprzedac gdzies moj Microtek 3700 plus
i kupic jakis inny z przystawka czy lepiej kupic skaner do filmow?
(tzn do filmow maloobrazkowych zeby byc dokladnym)
Jezeli to drugie to gdzie dostane i jaki to mial by byc skaner
w sensownej jakosci?

--
odpisujac mi usun z adresu 'REMOVE-THIS'