dioda na obudowie.

Autor: perlenitines (perlenitines_at_interia.pl)
Data: Tue 06 May 2003 - 19:25:05 MET DST

Witam,
mój dysk od pewnego czasu zachowyje się bardzo dziwnie, czerwona dioda na
obudowie świeci przez bez przerwy. Dysk cały czas przacuje nawet wtedy gdzy
nic nierobię :) i wogóle wolno chodzi. Niewiem czym jest to sopwodowane??
Wirusa ani nic podobnego raczej niemam bo sprawdzałem NA2003Prof. z
najświeższymi bazami. Ostatnio wymieniałem kartę muzyczną. I dysk jest dosyć
stary. Kable są na 100% dobrze podłączone.
Czy ktoś spotkał się z czymś podobnym?? Czym to może być spowodowane??

perlenitines_at_interia.pl
Paweł Bednarek