Ostrzeżenie :)

Autor: żuko / Shark von Cygnus (shark.maupa.post.pl_at_man.lodz.pl)
Data: Tue 06 May 2003 - 18:32:22 MET DST

Witam.

Właśnie sobie rozwaliłem BIOSa, którego trzeba było reprogramować
(nawet boot block siadł). A teraz pochwalę się Wam jak tego dokonałem
:)

Jest sobie programik HWInfo pod DOSa. W ustawieniach zaawansowanych
można zaznaczyć, aby programik podawał informacje o flash biosie.
Zaznaczyłem tą opcję. Potem wchodzę w informacje o płycie głównej.
Tutaj HWInfo wywala informację "Critital error, system halted" i komp
zwiesza się na maksa. Po resecie tylko dzikie piski ze spikerka. Ok,
wsadzam grafikę na ISA, odpalam kompa. Na ekranie zgłasza się Award
Boot Block, po czym pięknie mnie informuje, że nie może wykryć stacji
dyskietek i po ptokach :) Trzeba było wydłubać biosa i
przeprogramować.

P.S. Płyta główna to Iwill P55XB2 na chipsecie Intel TX, bios Awarda.

--
żuko / Shark von Cygnus
Intel 486DX2 66MHz, 8MB RAM, Cirrus Logic SVGA 1MB