Re: USB <-> LPT

Autor: Tomek (thnet_at_wp.plUSUNTO)
Data: Tue 06 May 2003 - 18:24:01 MET DST

> USB,
>
> Takieg cuda raczej nie znajdziesz

Dlaczego nie ??? Przejściówki USB na LPT są i kosztują ok 90 zł. Działa to
całkiem dobrze ale pamiętaj, że wymaga sterowników a sa zwykle tylko pod
Windows. Jeśli potrzebujesz używać drukarki na tym dodatkowym porcie np. pod
DOSem (programy księgowe itp.) to faktycznie lepiej "obadać" kontrolery na
PCI zwłaszcza, że kosztują taniej - karta PCI 1xLPT z 60 zł a 2xLPT ok 80 zł

Czy to jest niedrogo to nie wiem :))) ale dostaniesz np. w
http://sklep.komputronik.pl/ albo i innych sklepach internetowych. Popytaj
też w lokalnych sklepikach, czasem leży im coś takiego w kacie więc
sprzedadzą tanio :)))

--
Tomek