Re: Czy zmienia sie zasilacze ?

Autor: Sebastian Bialy (heby_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 06 May 2003 - 15:02:37 MET DST

Raffa wrote:

> P.S. odpuscil bym sobie takie rozwazania , zasilacz kup to sprzetu jaki
> posiadasz
> (sam ostatnio wymienilem shit z obudowy CodeGen'a na Mode Com za 115zł ale
> nie wibiegalem w przyszlosc czy mi te nzasilacz starczy za 2-3 lata)

Problem w tym, ze dokladam 2 dyski twarde do komputera. I zasilacz dotychczasowy (jakis badziew Codegen) pracuje juz chyba na marginesie bezpieczenstwa, bo wylatuje z nigo gorace (nie cieple ale gorace) powietrze. Stad chyba zdecyduje sie na Chieftec'a 360. PS. nie jest tak wcale milo w moim kompie, bo grzeje tak juz Athlon XP 2000+, GF4Ti4200, Barracuda, Maxtor, Fujitsu, chipset KT400, DVD (w czasie odczytu sie rozgrzewa) i nagrywarka. Wiec zapewne ciagnie to duzo mocy. Ponadto mnialem ostatnio w rekach 3 paniete zasialcze ATX takie jak moj ... i wiem czym to grozi.

A na hozyzoncie szukie sie jeszcze jeden HDD (poza tymi dwoma) ...

--
Sebastian Bialy - heby_at_poczta.onet.pl