Dziwne zachowanie kompa !!!

Autor: Lipa (klagozny_at_wp.pl)
Data: Tue 06 May 2003 - 15:02:43 MET DST

Witam
      Mam kompa w skład którego wchodzi PIII 450 dysk Sansunga6,4 i 196Ramu.
Poroblem polega na tym że komp zaraz po uruchomieniu się wiesza, pomaga 3,4
z kolei restart. Windows sie niby uruchamia ale nic nie można otwożyć ani
nie zrobić.
   Pozatym po włożeniu płyty do CD-ROM (Samsung x52)bardzo dłuługo ją czyta
zanim otwoży, a zdarza się ze na płytce jest jakiś parę filmów a on widzi
tylko jeden plik mp3.
    NIe mam pojęcia w jaki sposób roziązać ten problem ( kilkakrotny format
nic nie dał).

Proszę o pomoc

Kuba