Re: Aver przerywa

Autor: Wojtek (wojtas9988_at_wp.pl)
Data: Tue 06 May 2003 - 13:58:06 MET DST

Użytkownik "Gio" <Gio_at_iq.pl> napisał w wiadomości
> Witam Was Serdecznie!
>
> Mam problem, którego nie udaje mi się rozwiązać. Chodzi o tuner Aver Tv
> Studio. Po zainstalowaniu karty i uruchomieniu programu urządzenie działa
> ale w dziwny sposób obciąża procesor. Cyklicznie: raz jest 100%, a raz
mało
> obciążony. Co gorsze powoduje to przerwanie wyświetlania obrazu z tunera w
> momencie pełnego obciążenia. Jeżeli Ktoś wie co z tym zrobić to bardzo
> proszę o pomoc.
>
> Sprzęt: Asus A7V8X, Athlon XP 2000+, 512 DDR 333, ATI Radeon 8500LE, SB
> Audigy.
> [...]
platformach.

Dokladnie tak samo mialem. Zamienilem karte na prolink play tv hd.
Rozwiazaniem moze byc:

1. sciagniecie nowego oprogramowania
2. nie uzywanie oprogramowania avera tylko np. borg tv

Trzeba sprobowac, jak nie to reklamowac karte i zamienic na np. prolinka.
Obraz jeszcze lepszy i karta tansza.

Wojtek