Re: jaki 120GB? BarracudaV czy Maxtor DiamondMax Plus 9

Autor: Karow (karow_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 06 May 2003 - 11:16:32 MET DST

> ja bym na Twoim miejscu dolozyl kilka złociszy i łyknął Caviara JB z 8MB
> Cache z 2 powodow: po pierwsze dysk jest wydajniejszy i szybszy od tych o
> ktorych Ty piszesz i po drugie i chyba wazniejsze - 3 lata gwarancji.
>
> Pozdrawiam
> Robert

hi
dołączam się do opini,
właśnie oddałem Maxtora 120 GB z cache 2 mb i wymieniłem na WD Caviar SE 120
GB i:
a) jest cichszy (mam 2 wentylatorki w obudowie + 1 procek + 1 karta grafiki
i 1 na chipsecie) ale Maxtora słyszałem a wd nie ;)
b) jest szybszy
c) 3 letnia gwarancja
d) i jestem zadowolony (a to najważniejsze)

pozdrawiam,
Karow