Re: Jak ustawic RAM ??

Autor: Andrzej Bąk (abak4_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 06 May 2003 - 10:48:31 MET DST

W BIOSIE masz opcje do ustawiania czest. pamieci, do wyboru masz Auto lub
BySPD, jedna ustawia na 333 druga na 266, z zastrzezeniem ze zalezy to
oczywiscie od procka jakiego masz na plycie. Jezeli procek chodzi z 333MHz
to zawsze bedzie 333 na pamieci, jesli masz procka na 266 to jak wyzej. Z
doswiadczenia lepiej ustawic ta sama czestotliwosc na jakiej pracuje
procek - wydajnosc w trybie synchronicznym jest wieksza niz jakby pamiec
pracowala szybciej ale w trybie asynchronicznym. Poza tym zalezy to jeszcze
od jakosci kosci pamieci, z gorszymi lubi sie zawieszac lub restartowac bez
pytania, gdy pracuje w trybie asynchronicznym.
pzdr, Andrzej abak_at_wsm.szczecin.pl