Re: Sklep i sprzet

Autor: Mateusz Korniak (info_at_kupujemy.pl)
Data: Tue 06 May 2003 - 10:33:26 MET DST

Cray wrote:

> Witam
>
> Mam takie pytanie do osob ktore mialy przyjemnosc
> Czy :-)"niczym mi nie grozi" kupowanie w sklepie ProLine
> http://www.proline.com.pl/ ? Glownie chodzi mi o to czy ktos z was juz tam
> kupowal i czy wszystko bylo ok?
>
> Chcialbym sie tam zaopatrzyc poniewaz to jest chyba jeden z najtanszych
> sklepow w mojej okolicy... (a moze ktos zna cos tanszego ? - Śląsk)

1. Nie ma czegoś takiego jak najtańszy sklep są tylko tańsze partie
produktów w poszczególnych sklepach w określonym czasie.
2. Ten sirius jest aż trzydziesty pod względem ceny tego Athlona którego
potrzebuejsz:
http://www.kupujemy.pl/py/c/itemsearch?cuid;qw=;s=0;pc=comp_cpu_amd_athlonxp

Może jest bliżej sklep z tańszymy częsciami ?

--
http://www.kupujemy.pl/ - Ponad sto tysięcy towarów z ponad 150 sklepów
internetowych i cenników (prawie wszystkie działające w Polsce) z szeroko