Re: AMD oszukuje???

Autor: BQB (adres_at_anty.spamowy.com.invalid)
Data: Tue 06 May 2003 - 09:42:11 MET DST

Użytkownik "siddhanta" <siddhanta_at_hoga.pl> napisał w wiadomoœci
> dobra, dzieki wszystkim, ktorzy sie wpisali i przepraszam za ten cholerny
> spam, ale naprawde nie zrobilabym tego gdyby nie takie bylo zadanie.
jasne,
> moglam dac jakis 'normalny' temat, ale wtedy uzyskalabym pewnie 5-10
> rozsadnych postow, a tu chodzilo o ilosc a nie o jakosc...
>
> chociaz i tak myslalam, ze _od razu_ zmieszacie mnie z blotem za takie
> nedzne pytanie, a jednak najpierw pojawily sie konstruktywne wypowiedzi :)
> dzieki!
>
> jak dla mnie EOT i wielkie *przepraszam* dla wszystkich ktorzy dostali te
> maile...

Jak chodzilo o ilosc to treba bylo popatrzec kto na grupie zadal jakies
pytanie i bylo na nia duzo odpowiedzi i skonfigurowac czytnik tak zeby byc
nim (czyt. podszyc sie pod niego) i by bylo OK. Skoro zadal tak debilne
zadanie to pewnie naglowkow i numerow IP by nie sprawdzal.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
{...} i ujrzał Pan pracę naszš i był zadowolony,