815EPT Pro i skwierczący głośniczek

Autor: michal (michal_at_dns.alatus.com.pl)
Data: Tue 06 May 2003 - 09:28:50 MET DST

Hi

Mam taki problem, zmieniłem płytę główna na 815EPT Pro i teraz mam taki
problem, w rytm migania diody dysku twardego skwierczy mi głośniczek (obok
sloty CNR). Czy ktoś spotkał się z takim objawem albo wie co może być tego
przyczyną. Czekam na propozycję rozwiązania. Proszę tylko nie pisać bym
wylutował go, jestem już tego bliski, czekam na jakieś mniej destrukcyjne
rozwiązania. Dodam że nie posiadam modemu CRM a wszystkie opcje z tym
związane zostały w BIOSie wyłączone.

Pozdrawiam

michal