Re: Karta graficzna x8 a p³yta x4

Autor: [> MAK <] (NOSPAM_mk_at_popnet.pl)
Data: Tue 06 May 2003 - 09:19:14 MET DST

> Jak to porównanie(?) ma siê wg Ciebie do AGP?
> Co innego moc procesora, a co innego AGP, które ju¿ w
standardzie x4
> wykorzystywane jest (w sposób zauwa¿alny) chyba tylko
przez gry i lub
> ewentualnie jakie¶ zaawansowane programy graficzne 3D.

Oj co¶ chyba nie¼le pokrêci³e¶....
Jak ju¿ co¶ wykorzysta AGP x8 to z pewno¶ci± bêdzie to
procesor graficzny na karcie graficznej. AGP x8 ma
umo¿liwiaæ wiêksz± szybko¶æ przesy³u danych pomiêdzy kompem
a grafik± tak¿e z pewno¶ci± przyda siê przy grach, które
czaj± siê za rogiem i bêd± przerzucaæ ogromne ilo¶ci tekstu
w du¿ych rozdzielczo¶ciach po to aby gra wygl±da³a jak film.
Obecne uk³ady z seri GF4 s± za wolne aby skutecznie
wykorzystaæ mo¿liwo¶ci jakie daje AGP x8. Jak jest z FX'em
nie wiem, podejrzewam ¿e mo¿e lepiej ju¿ wykorzystywaæ AGP
x8.......

--
[> MAK <]