Re: Re[2]: jakie chlodzenie lepsze ?

Autor: BQB (adres_at_anty.spamowy.com.invalid)
Data: Tue 06 May 2003 - 08:55:21 MET DST

Użytkownik "Coroner" <coroner_at_microtech.pl> napisał w wiadomoœci
> tiaa.. dobre bloki wodne kosztuja 200zl/szt. Ja bym sie opieral.
> Spytaj go o liczbe kanalow, czy bloczek jest frezowany w jaki sposob
> zostal wykonany,itp. Bo mozesz dostac blok cpc, w ktory ktos nawrzucal
> zelastwa (jakichs luznych precikow miedzianych) i pisze na stronie o
> jakichs kanalach, ukladach krzyz fala i bulbulizatorach. :)))

Mam taki, tylko starsza wersje, teraz bede frezowal, tylko zastanawiam sie
jak najlepiej wyfrezowac (mam dostep do maszyn) - chodzi mi o wzor i raczej
bedzie to kwadratowa spirala, ale jaki skok jaka szerokosc kanalu i jaka
glebokosc, sztabka miedzi to 20x50x60

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
{...} i ujrzał Pan pracę naszš i był zadowolony,