Plyta Zida Tomato 4DPS

Autor: Ian (j.wilk_at_7com.pl)
Data: Tue 06 May 2003 - 08:51:24 MET DST

Witam

Niedawno udalo mi sie zdobyc plyte 4DPS , niestety nie moge znalezc opisu
wyprowadzen na zlaczach COM1 , COM2, LPT1 i GAME.

Nie chodzi mi o to ktore to sa (to wiem) tylko o dokładny opis , ktora
"szpilka" w zlaczu jakie ma przeznaczenie.

Okazuje sie bowiem ze trzeba wykonac samodzielnie kable od plyty do
konkretnego zlacza (np db9 dla com'a) bo standardowe nie dzialaja.

Bardzo prosze wszystkich posiadaczy tych plyt lub postadaczy dokładnego
opisu plyty o informacje , nawet namiar na te informacje w sieci bedzie
cenna pomoca.

Janusz Wilk