Re: Problem z IBM ThinkPad - potrzebny fachowiec serwisant

Autor: Henry\(k\) (henrico8_at_op.pl)
Data: Tue 06 May 2003 - 08:13:35 MET DST

Użytkownik "irek" <irekg_at_polbox.com> napisał w wiadomości

> Nie jestem pewien, ale slyszalem, ze w thinkpadach jest tak, ze dziala
albo
> modem albo wbudowana karta sieciowa
> Moze to to?
> Irek

:-))

Windę instalowałem 98SE na swoim i jakoś wszystko działa z modemem i siecią
razem :-)
Nie wiem czemu są problemy z modemem.
Ja instalowałem Windę, potem stery do grafiki, muzy, modemu.
Kartę sieciową 3Coma wkładałem na samym końcu i instalowałem stery do niej.

Powinieneś mieć urządzenia:
-IBM Digital Signal Processor/ThinkPad Digital Signal Processor
-Kontrolery Dźwięku/Wave Device for Voice Modem
-Modem/ThinkPad Modem

Pozdro.

--
Henry(k)