Re: Sklep i sprzet

Autor: marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Mon 05 May 2003 - 22:41:50 MET DST

Użytkownik "Cray" <cray_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Mam takie pytanie do osob ktore mialy przyjemnosc
> Czy :-)"niczym mi nie grozi" kupowanie w sklepie ProLine
> http://www.proline.com.pl/ ? Glownie chodzi mi o to czy ktos z was juz tam
> kupowal i czy wszystko bylo ok?

było ok. tylko taka mała sugestia - oni tam robią straszną masówkę, więc
stopuj gościa, szczególnie jak chcesz sprzęt obejrzeć lub masz jakieś
pytania,
bo będzie Cię chciał "załatwić" w pół minuty. No chyba, że wiesz czego
chcesz
i pójdziesz do nich z konkretną listą zakupów.

> Chcialbym sie tam zaopatrzyc poniewaz to jest chyba jeden z najtanszych
> sklepow w mojej okolicy... (a moze ktos zna cos tanszego ? - Śląsk)

masz rację - jeden z najtańszych, ale tańszy, choć tylko w niektórych
produktach
jest Popland na Kołłątaja przy dworcu PKP. http://www.popland.pl/

Pozdrawiam