Re: podłączenie gniazdka myszki PS2 do pByty gBównej - problem

Autor: Artur Zowada (artur.zowada_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Mon 05 May 2003 - 21:55:47 MET DST

Radoslaw Sokol <rsokol_at_magsoft.com.pl> napisał(a):

> Możliwe, że już nie musisz dalej testować. Podłączanie "na
> ślepo" kończy się zazwyczaj spaleniem portu PS/2 lub myszki.

Rzeczywiście. Mysz umarła i nieżyje :(
Mam nadzieję, że nie spaliłem portu (napisałeś "lub" więc jest jakaś szansa).

> Musisz znaleźć opis wyprowadzeń tej konkretnej płyty. Sądząc
> po oznaczeniu jest to Lucky Star, a to może utrudnić nieco
> poszukiwania.

Tak, jest to płyta Lucky Star (zidentyfikowałem po nr biosu) i jest problem ze
znalezieniem opisu wyjść na te piny bo wszystkie linki do manuala tej płyty
które udało mi się znaleźć prowadzą na stronkę www.lucky-star.com.tw, która
nie działa :(
Może wiesz gdzie jeszcze ewentualnie poszukać?

> Opis wyprowadzeń samego "śledzia" PS/2 znajdziesz choćby na
> "The Hardware Book".

Dzięki, znalazłem opis wyprowadzeń śledzia, teraz tylko połączyć to z
wyprowadzeniami na płytce...

pozdrawiam
Artur