Star Office 6 ?

Autor: MC (xyz900_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 05 May 2003 - 21:05:19 MET DST

Witam,

prowadzę małe biuro, w którym są obecnie 4 komputery z Windowsami 98, mam
jednak problem muszę kupić jakiś legalny pakiet biurowy, jednak perspektywa
kupienia MS Office, z punktu widzenia ekonomicznego mnie przeraża. W zwiazku
z tym pomyślałem o Star Office 6.0, czy ktoś go używa w biurze, jak się
sprawuje w codziennej pracy ? Czy ciężko przekonać ludzi żeby go używali ?

Pozdrawiam

MC