Re: 1700+@2600+ ASUS A7n8x - pamieci zle dzialaja przy synchro 166 ???

Autor: a R t Y k R i S (artykris_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 05 May 2003 - 19:58:00 MET DST

> wrzuc najnowszy bios - poprawili zgodnosc z niektorymi pamieciami 166
tzn mowisz o tym 1003?

> i jak podkrecasz to "system performance" w biosie daj na "user defined" -
> tak zebys w menu wyboru fsb mial 100,101,102... a nie tylko 100,133,166 bo
> system mysli ze masz athlona ktory normalnie chodzi na 166mhz - jezeli
dasz
> user defined to i automatycznie wylaczy sie fsb spread spectrum
nie wylacza sie, nadal nie moge go zmienic.
na stronie asusa w faQ`ach wyczytal zem, ze oni (inzynierowie) specjalnie
tak zablokowali, zebym nie grzebal, zebym mial stabilnie i oni wiedza
najlepiej...
moze w nowym biosie sie nawrocili ...

przeczytalem gdzies tez, ze na tym asusie to chodzi albo 1 kosc 400ddr albo
2x333ddr albo 3x266 ddr, czyli zebym mial te swoje 1,5gb to musze swoje
kosci ustawic na 266 bo inaczej nie pojdzie.
ale to bzdura, bo u mnie i dwie kosci 2x333ddr daja bledy...
podejrzewam mocno to spread spectrum ,ale nie moge cholera tego wylaczyc.
@!!%&*

pzdr,

---
aRti