odzysk danych

Autor: dockers (dockers_at_hoga.pl)
Data: Mon 05 May 2003 - 20:04:30 MET DST

mam pytanko,
mianowicie jest dysk seagate 40gb u6 w którym wysiadła elektronika.
Czy wymiana elektroniki na taką samą pomoże w odzyskaniu danych,
czy musi być wgrany taki sam soft jak w starej elektronice i czy nie wiecie
gdzie można kupić używaną elektronikę do takiego dysku:
Seagate U6 Model ST340810A.
Ktoś mi kiedyś powiedział że do takiego dysku może być kilka płytek.
Czy jeżeli model dysku będzie się zgadzał to dysk sie odpali jeśli nie to po
czym mogę poznać którą elektronikę powinienem wybrać.
Za pomoc wielkie dzieki.
dockers