Re: BX z Celeronem - co mozna z tym zrobic?

Autor: Lukasz (lurbanowicz_at_master.pl)
Data: Mon 05 May 2003 - 17:59:49 MET DST

> Mam plyte ABIT jakas (BX) z Celeronem 300A (na takiej szerokiej plytce
> ze zlaczem krawdziowym).

Slot 1 ;)

> Co moge z tym zrobic?

najlepiej zmienic - jesli nie calosc to przynajmniej procesor;)

> Czy sa jakies szybsze procki na takim zlaczu?
> (wiem, ze sa jakies przejsciowki, ale to zwieksza wydatki).

przejsciowki to groszowa sprawa, a wtedy mozesz w plyte wrzucic nawet P III
1GHz

www.overclockers.com ;)

> Teraz mam ustawiony jakis mnoznik na 4,5x, ale nie wiem ile to jest
> MHz, bo wcielo mi gdzies instrukcje...

mnoznik 4.5 jest domyslny dla tego procesora - na standardowej magistrali 66
MHz jest to wlasnie 300 MHz; powinienes bez wiekszych problemow puscic go na
4.5 x 100 MHz czyli 450 MHz

Pozdrawiam