Re: GIGABYTE GA-7VAX NOWKA - SPRZEDAM

Autor: Andrzej (niepodajei_at_nospam.pl)
Data: Mon 05 May 2003 - 17:48:28 MET DST

Użytkownik <sliver22_at_op.pl> napisał w wiadomości

> jest tak samo skuteczny jak ten: mamy_was_gdzies_at_allegro.pl

Nie prawda, kilka razy tam pisałem i zawsze otrzymywałem
(dość szybko) zadawalającą mnie odpowiedź od P. Kuba Łacki
np.:
"Dziękuję za sygnał. Zgodnie z zasadami obowiązującymi w serwisie
Allegro - osoba ta otrzymała oficjalne upomnienie z serwisu. Tego
rodzaju procedura dotyczy osób, które dopuszczają się takiego
postępowania po raz pierwszy. W przypadku, gdyby tego rodzaju
sytuacja powtórzyła się - proszę o sygnał, wyciągniemy pełne
konsekwencje, z blokadą konta włącznie."

Pozdrawiam,
Kuba Łacki
Zespół Allegro
www.allegro.pl

Za każdym razem odpowiedź była inna (ale sens ten sam) co
upewniało mnie, że nie odpowiada mi "bot" tylko żywy człowiek.

Pozdrawiam - Andy_K.

--
"One kozie dead"