Problem - płyta GA-8SQ800 Ultra + 2 X Kingston HyperX KHX2700/256 CL2

Autor: Krzysztof Zakrzewski (K.Zakrzewski_at_teta.com.pl)
Data: Mon 05 May 2003 - 14:21:50 MET DST

Witam,
może ktoś miał do czynienia z niżej opisaną sytuacją i coś poradzi?

Mam następujący problem. Płyta GA-8SQ800 Ultra z pamięciami Kingstona HyperX
2700 nie startuje. Brak obrazu, ewidentnie pamięci blokują uruchomienie (po
włożeniu kostki PC266 Eliksir komputer działa prawidłowo).
Płyta działa również prawidłowo na zwykłej KVR333X64C25/256 - tak podaje
Kingston na swojej stronie. Może zwykły Kingston i HyperX nie są ze sobą
kompatybilne? Nie próbowałem ustawiać DRAM Timing na prawidłowe wartości
2-2-2-5 (przy uruchomieniu na innej pamięci), mam bios F5 - może trzeba go
podnieść do wersji F7? A może w takiej konfiguracji to ze sobą nie ruszy...
Przy pojedynczej pamięci sprzęt zachowuje się tak samo. Dodam, pewnie bez
znaczenia, procesor P4 2.4 MHz 533MHz.

Krzysiek
GG 221713