Re: LITEON 48/24/48 BOX LTR48246S prosba o opinie

Autor: Kamil Kumicki (limaczekUSUŃ_TO_at_o2.pl)
Data: Mon 05 May 2003 - 14:57:03 MET DST

Dnia 05 maj 2003, "[D][o][m][i][n][i][k]" <laker34_at_gazeta.pl>
naskrobał(a):

> Nosze sie z zamiarem kupna nagrywarki LITEON 48/24/48 BOX
> LTR48246S. Chcialbym posic was o opinie na temat tej nagrywarki.
> Jakie sa jej wady, a jakie zalety? (Mam nadzieje ze wiecej jest
> zalet :) ) Ewentualnie moze ktos mi poleci lepsza nagrywarke w
> podobnej cenie.

Mam tą nagrywarkę od pół roku (mniej więcej od świąt Bożego
Nardodzenia) i sprawuje się wręcz idealnie. Zero problemów. Szybkie
nagrywanie na płytach z indeksem 40x i 48x, ale i na CD-RW 10-12x
również (nie ma na razie w polsce płyt cd-rw 24x) wypala przyzwoicie.
Dobra obsługa Mt.Rainiera. Szybki odczyt, dobra korekcja błędów i to co
najważniejsze dla graczy i audiofilów :) - obsługa wszystkich
zabezpieczeń.
A jak dla ciebie prędkość 48x będzie za mała i wolisz mieć np. 52x (nie
sposób znaleźć takich płyt w sklepach, no ale jak człowiek ma cos
najlepszego to się przecież jara ;) to nic nie stoi na przeszkodzie do
wgrania biosu z 52246S :). Również często wychodzą nowe BIOS-y do
wypalarek lite-ona i obsługujące coraz to nowe nośniki.

Każdemu bym polęcił tę nagrywarkę bo jest ona najlepsza. I tak kiedy
się pół roku temu wahałem czy ją wybrać czy może inny model to teraz
nie mam wątpliwości - tylko Lite-on 48246S!

--
Pozdrawiam
Kamil KuŸmicki