Re: dysk 2.5" IBM Travelstar male pytanko

Autor: Marcin Ozdzinski (mozdzins_at_WONSPAM.simplusnet.pl)
Data: Mon 05 May 2003 - 11:46:27 MET DST

> kupiony miesiąc temu jest praktycznie niesłyszalny :)
> Aha i w Action kosztował 475 PLN :)

Widzę że oba są w Action w tej samej cenie.
Ale kupując miesiąc temu dostałem 3 letnią rękojmię :) a teraz oba tylko
12 miesięcy :(
No coż ja wymieniałem 12GB Travelstara i był po 3 latach głośny.
Co prawda był też poprzedniemu właścicielowi "upadł" i przy potrząsaniu
wyraźnie słychać jest tego efekty no i 1,5 GB powierzchni dysku jest
całe w badach.Ale różnica w hałasie jest niesamowita (właściwie w jego
braku).
PZDR