Re: asus A7V133 bios wylaczanie kompa przy temperaturze

Autor: Tomasz Kobus (diunida_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 05 May 2003 - 11:17:47 MET DST

On Mon, 5 May 2003 09:28:29 +0200, "onsok" <onsok_at_wp.pl> wrote:

>Hmmmm zapomnialem raz podlaczyc wentylatora i ,,plyta'' wylaczyla
>mi kompa

oczywiscie to ta plyta A7V 133 ??

i jesteś pewien że to płyta a nie reset spowodowany przegrzaniem ???

żywotnie mnie to interesuje, zamierzam zalozyc chlodzenie wodne, i w
razie awarii pompy, nie bardzo chce żeby procek się usmażył,
oczywiście będzie też "matherboard monitor" ale w razie zwisu kompa on
nie działa, więc bios pewniejszy.