dysk 2.5" IBM Travelstar male pytanko

Autor: ErkA (UUUSSSSUUUNNTTOOwebdeveloper_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 05 May 2003 - 10:37:41 MET DST

Witam

Zastanawiam sie nad kupnem dysku do laptopa 30 gb IBM TravelStar
(IC25N030ATCS04-0) wyprodukowanego w nov 2001, moje pytanie brzmi - jak
bardzo glosny jest ten dysk, czy w przypadku normalnej pracy "slychac
swoje mysli", czy jednak dac sobie spokoj z tym dyskiem? Bede wdzieczny
za uwagi. Jesli odradzacie, to jaki jest Waszym zdaniem cichy dysk o
poj. 30 gb?

--
pozdrawiam rafi
[winietki i w ogole podatki od podatkow...]