Re: podkładka miedziana między coolerem a prockiem - warto?

Autor: BQB (adres_at_anty.spamowy.com.invalid)
Data: Mon 05 May 2003 - 10:04:26 MET DST

Użytkownik "Shaman" <mynews_at_space.pl.usunto> napisał w wiadomoœci
> cześć - warto zainwestować w miedzianą podkładkę pomiędzy cooler a procek?
> stosujecie to w swoich maszynach? jakie są zalety (poza ochroną jądra of
> koz) i jakie wady? są jakieś podkładki których lepiej się wystrzegać?

Wydaje mi sie, ze warto. Wady? Nie wiem, zalety? No to przedewszystkim
ochrona jadra (no moze ciut nizsza temperatura procka (ale nie jadra) warto
zwykla pasta silikonowa (nie srebrna ani miedziana ani zadna inna, ktora
przewodzi) caly procesor i na to polozyc ta podkladke. Wystrzegaj sie zbyt
grubych podkladek, ja nie uzywam, bo mam podkladke, ktora na 0,18 u byla
dobra a na 0,13 u juz nie (ale to raczej dlatego, ze mam 4 stickersy
gwarancyjne na procku, dobrze, ze mi na jadro nie nakleili :-). Ja sprawdzam
w ten sposob:
nakladam malutko pasty na jadro, klade podkladke, na to radiator/blok wodny
i zapinam, potem odpinam i patrze czy jest pasta na radiatorze/bloku wodnym
z odcisnietym jadrem, jak jest to OK, jak nie to nie wlaczaj nawet, bo Ci
procesor do nieba wystrzeli.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
{...} i ujrzał Pan pracę naszš i był zadowolony,