Re: 1700+@2600+ ASUS A7n8x - pamieci zle dzialaja przy synchro 166 ???

Autor: Waldeusz (woczko_at_kki.net.pl)
Data: Mon 05 May 2003 - 09:50:45 MET DST

Użytkownik "Shaman" <mynews_at_space.pl.usunto> napisał w wiadomoœci

> jesteś pewien że nie masz zbyt agresywnych ustawień dla pamięci? może
> spróbuj tak jak dla CL3?

U mnie bylo podobnie - jedna kosc robila jaja na standardowych ustawieniach
a skoro producent podaje CL 2,5 to nie zamierzam ich taktowac wolniej
oczywiscie nie musza sie dac podkrecac - ale swoje prametry powinny miec

Dlatego proponuje reklamowac te pamiatki

Pozdrawiam
Waldeusz