Re: czy istnieje Pentium II 500MHz ?

Autor: Paweł (pgoralsk_at_wp.pl)
Data: Mon 05 May 2003 - 02:04:49 MET DST

Użytkownik "Sander" <ROT13_fnaqre3_at_tnmrgn.cy_ROT13> napisał w wiadomości

> Slotowy był na FSB 133MHz.
> Natomiast na FCPGA były też PIII 1 i 1.1GHz na FSB 100MHz.
> Na tych przejściówkach co podałem można ustawić napięcie i FSB.

Jak po oznaczeniach odróżnić wersję na FSB 133 MHz od potrzebnej mi wersji
na 100 MHz- niestety Intel Polska zapomniał już, że produkował Pentium III i
nie zamieszcza już żadnej o nich info techn.

Przy okazji , skoro producent płyty gł. podaje ustawienia zworek na 133 MHz
, ostrzegając wprawdzie o możliwym uszkodzeniu systemu, to czy nie są to
strachy na Lachy mające zniechęcić do overclockowania?

pozdr
PG