Re: dual Athlon... cos ktos wie?

Autor: mosciak (moscio_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 31 May 2003 - 21:53:40 MET DST

nie wierze ze sie nie da MP kupic. ostatecznie sprowadzisz sobie (pewnie
taniej niz u nas) z netu!
XP powinny odpalic po malych pzrerobkach ale wiem ze w tej branzy liczy sie
stabilnosc ;) wiec poszperaj jeszcze za tym.

widzialem gdzies w sieci ceny i byly zachecajace. ale nie mam juz tego
linka. sprawdz allegro - zorientujesz sie ciut w cenie moze.

a powazny sklep sprowadzi to bez klopotu!

--
mosciak
http://kurantowa.it-net.pl/forum/