Re: Na czym polega gwarancja (plyta glowna) - ?

Autor: Marcin (czajson_at_hoga.pl)
Data: Sat 31 May 2003 - 21:40:56 MET DST

Użytkownik "sOap" <soap_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> to ja jzu nie wiem co ty masz przez to do powiedzenia?
> sklep ma racje czy co?

a ja powiem tyle
przypadkowo spaliłem gniazdo FDD na płycie głownej przez zwarcie w stacji
dyskietek (wydaje mi się, że doszło do niego z mojej winy)
zaniosłem do sklepu, opieprzyli mnie, że napewno działa, zachodzę następnego
dnia a oni, że płyta jest u producenta bo oni nie mogą tego naprawić
minęły 2 tygodnie - dostałem nową płytę na lepszym chipsecie i dwa lata
nowej gwarancji
pozdr
Marcin