Re: dual Athlon... cos ktos wie?

Autor: falk (alterra_at_gazeta.pl)
Data: Sat 31 May 2003 - 20:44:33 MET DST

trzmiel wrote:

> IMHO kazdego XP mozna latwo przerobic na MP poprzez malowanie mostkow.
> Gdzies widzialem opis tego w sieci.

dzieki...
uczyli mnie akwareli, gwaszu, tempery, oleju, sam sie nauczylem akryli i
malarstwa na szkle, ale na malowaniu mostkow sie ni cholery nie znam....
moze jakis dentysta protetyk?
przepraszam ;-) ale ja naprawde nie jestem hardware'owcem i nawet jakbym
przeczytal opis (rozumiem ze chodzi o zamalowywanie jakims sreberkiem
wyprowadzen procesora) to i tak bym sie nie odwazyl eksperymentowac :-(
Ja po prostu chce miec nowego kompa z dwoma Athlonami... Inaczej sie nie da?

f.