Re: Pomocy!!!!!!!!!

Autor: Martti (mmrozinski_at_bezspamu.poczta.onet.pl)
Data: Sat 31 May 2003 - 18:32:26 MET DST

Użytkownik "Łukasz" <aaa_at_aaa.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Mam pytanie, jak należy podłączyć napęd dyskietek?
> W gazecie czytałem, że należy to zrobić tak jak z
> dyskiem twardym, czyli czerwony kabel zasilania obok
> czerwonej tasiemki kabla IDE. Jednak u mnie podłączenie takie nie jest
> możliwe, ponieważ czerwony kabelek zasialania jest po prawej zewnętrznej
> stronie. Moj napęd
> nie chce czytać dyskietek. Jak to należy podłączyć?
> Z góry dzięki
>
> Pozdrawiam Łukasz

Czesc,
zasilanie mozna podlaczyc w jeden tylko sposob
(sa odpowiednie wyciecia we wtyczce, pasujace
do gniazdka, zakladam oczywiscie, ze nie wykazesz sie
sila godna ZOMO-wca ;-)
a kabel sygnalowy podlaczyc czerwonym kabelkiem
do pinu 1 na zlaczu stacji. Jak sie przyjrzysz dokladnie
okolicom zlacza, to zobaczysz albo 1 albo 34
i masz sprawe rozwiazana.
pozdro,
martti