ciekawostka, problem, znikajace pliki HDD

Autor: bolo (bolo_at_polska.irc.pl)
Data: Sat 31 May 2003 - 15:01:25 MET DST

komputer
plyta asus p4sdx
ram 1xddr 333Mhz 256MB
intel p4 2,4 HT (800)
dysk master, 1 kanal tasma 80zyl (zmieniana tasma, i kanal)
system zainstalowany, dziala przez tydzien
nagle zniknety jakies pliki z katalogu windy, w trakcie uruchamiania
komunikat o koniecznosci naprawy
winda przeinstalowana
1 restart znow plikow nie ma (wirusow brak)
pozniej juz w trakcie instalacji przy restarcie brak tych samych plikow
 dysk przelozony do innego kompa dziala ok
spowrotem znow to samo
wsadzilem inny dysk i cos mnie tchnelo zeby dac fat zamiast ntfs (winXP)
i wszystko ok
wsadzam spowrotem ten sam dysk zmniejszylem partycje (byly 2 po 40GB) s
sformatowalem na fat
system zainstalowany i dziala (mam nadzieje ze bedzie dzialal bo komp wrocil
do klienta)
jakies pomysly?

bolo