Czy warto zmienić np.kondensatory na płycie głównej gdy napięcia są słabe?

Autor: Jarek J (przyjaciel505_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 31 May 2003 - 14:19:07 MET DST

Witam!
Tak się zastanawiam bo:
1. Komputer często nie włącza się od pierwszego razu (diody świecą ale nie
rusza-wtedy reset pomaga),
2. Mam zaniżone napięcia w BIOSIE - niby niewiele (np. 3,26 V zamiast
3,3V) - ale zawsze,
3. Wymieniałem (bądź odłączałem) już wszystko oprócz płyty głównej (Soltek
65EPT - i815EP) - chociaż może zasilacz typu Codegen 300W to jeszcze za mało
do stabilnej pracy...

i wg powyższych zostaje mi chyba słaby zasilacz na płycie głównej.
Zastanawiam się więc, czy wymiana np. kondensatorów w bloku zasilającym
(chyba te obok procka) na jakieś bardziej firmowe (jakie?) coś pomoże - a
może jeszcze innych elementów?
Jak ktoś ma jakieś sugestie/porady to będę wdzięczny

Pozdr.