Temperatura i Winamp

Autor: Krzysiek (kaltmanUSUN_at_TOwp.pl)
Data: Sat 31 May 2003 - 13:54:51 MET DST

Zauwazylem, ze temperatura jest zwiazana z obciazeniem systemu z bardzo mala
bezwladnoscia.
Mam Celerona 1700 w obudowie typu Slim. Kiedy go wlacze CPU ma 43st.C -
normalnie - ok.50. Uruchamiajac duzo aplikacji (5 xDivX, winamp, caly office
i inne - w sumie ok. 50 aplikacji) udaje mi sie go podgrzac do 68st.C.
Moje spostrzezenie dotyczy raczej tego - ze w chwili zamkniecia tych
aplikacji temperatura spada bardzo szybko co 50st.C - co swiadczy od dobrym
chlodzeniu.

Czy ma ktos pomysl, albo porgram na zwiazanie temperatury z glosnoscia
dzwieku (nie wetylatorow :)))
Czyli im bardziej go dociaze - tym bardziej niech daje o tym znac.

Niedawno porzucilem kochanego P166MMX - wiec przy 50 aplikacjach i tak jest
calkiem niezy...