Utrata danych za pomoca NSW 2002

Autor: Krzycho (westbam_at_box43.pl)
Data: Sat 31 May 2003 - 12:33:56 MET DST

Witam
Moj problem wyglada nastepujaco.
Mam u kolegi 2 partycje po 10 GB
Pewnego pieknego dnia kolega stwierdzil ze cos sie dzieje na jednej z tych
partycji i postanowil ja naprawic za pomoca NDD nie tworzac oczywiscie undo
file. NDD burzyl sie cos o extended partition
Jakiez bylo jego zdziwienie i pozniej moje gdy okazalo sie ze ma obu moich
partycji. Partycja extended istnieje, jednakze zostala przycieta do jednego
dysku logicznego (wczesniej byly na niej 3, w tym 2 moje of kors).
No i teraz jest takie pytanie poniewaz probowalem juz narzedzi typu
EasyRecovery ale odzyskane pliki sa cross-linked, czyli jedna mp3 zawiera 20
zmiksowanych kawalkow roznych utworow, o innych plikach nie wspomne. CZY NSW
ZAPISUJE INFORMACJE O SWOIM DZIALANIU DO JAKIEGOS PLIKU ???
A moze ktos zetknal sie z podobnym problemem i moglby pomoc.
Podejrzewam ze wystarczy rozciagnac extended partition i moze byc wszystko
OK tylko czym to zrobic (najlepiej chyba Disk Editorem).

--
Pozdrawiam
Krzysztof Sucharski